|
Post by Rigor on Apr 26, 2012 22:07:14 GMT 1
Ik ga binnenkort de handbook van All flesh must be eaten rpg bestellen met een bol.com cadeaubon die ik nog heb liggen. Ik vraag mij af of er mensen zijn die evt interesse hebben om samen met mij een zombie apocalypse mee te maken! ;D
|
|
Rory
Lizard of Lies
A.K.A. Cairn
|
Post by Rory on Apr 26, 2012 23:49:02 GMT 1
Another online campaign? That'd be awsome. I call hockey mom!
|
|
|
Post by Rigor on Apr 27, 2012 6:52:52 GMT 1
Niet per se voor online hoor. Al kan het wel natuurlijk!
|
|
|
Post by notmyfinalname on Apr 28, 2012 16:16:20 GMT 1
Of online count me in.
|
|
|
Post by Rigor on May 14, 2012 8:27:29 GMT 1
Okay heb hem binnen! voor geintereseerden is hier de pdf package met alle benodigde data zodat je het zelf thuis nog kan nalezen: Isohunt torrent voor AFMBEHet boek is heel erg vet en het spel kan op meerdere manieren gespeeld worden. Het basisprincide is echter niet d20, maar d10. Wat in dit spel heel erg vet werkt. Zou het graag een keer live willen spelen, maar als we online willen doen vind ik dat ook best. Overigens is dit spel veel meer gericht op roleplaying, en is dat ook heel erg centraal in het aanmaken van je personage omdat je moet werken met het quality en drawback systeem. Waarbij je goede en slechte eigenschappen van je character moet kopen in een point buy systeem.
|
|
|
Post by notmyfinalname on May 14, 2012 11:35:05 GMT 1
offline spelen blijft cooler maar zal dan ten kosten gaan van de andere campaign is mijn gevoel. Deze doordeweeks vrij druk. Maar mocht ik volgende week wat tijd zien zal ik even een en ander bekijken.
|
|